بلاگ

  • ۰
  • ۰

نمایشگاهی ، به معنای عمومی ، نمایش سازمان یافته و نمایش مجموعه ای از موارد است. در عمل ، نمایشگاه ها معمولاً در یک محیط فرهنگی یا آموزشی از جمله موزه ، گالری هنری ، پارک ، کتابخانه ، سالن نمایشگاه یا نمایشگاه های جهانی برگزار می شود. این نمایشگاه ها می تواند موارد بسیاری از جمله هنر را در هر دو موزه بزرگ و همچنین گالری های کوچکتر ، نمایشگاه های تفسیری ، موزه های تاریخ طبیعی و موزه های تاریخ و همچنین انواع مختلفی از جمله نمایشگاه های تجاری بیشتر و نمایشگاه های تجاری در بر بگیرد. اجاره تجهیزات نمایشگاه

در انگلیسی انگلیسی از کلمه "نمایشگاه" برای مجموعه ای از مواردی که در معرض نمایش قرار می گیرند استفاده می شود و این رویداد به طور کلی ، که در انگلیسی آمریکایی معمولاً "یک نمایشگاه" است. در هر دو نوع انگلیسی هر شیئی که در یک نمایشگاه نشان داده می شود یک "نمایشگاه" است.

در استفاده مشترک ، "نمایشگاه ها" موقتی در نظر گرفته می شوند و معمولاً قرار است در تاریخ های مشخص افتتاح و تعطیل شود. در حالی که بسیاری از نمایشگاه ها فقط در یک مکان نمایش داده می شوند ، برخی از نمایشگاه ها در مکان های مختلف نمایش داده می شوند و به آنها نمایشگاه های مسافرتی گفته می شود ، و بعضی دیگر نمایشگاه های آنلاین. نمایشگاه هایی که اشیاء مخصوصاً شکننده یا با ارزش دارند و یا حیوانات زنده را نشان می دهند - فقط با نظارت دقیق حضار یا مربی ممکن است فقط در طول نمایش رسمی نمایش داده شوند. نمایشگاه های موقت که از یک موسسه به موسسه دیگر منتقل می شوند ، نمایشگاه های مسافرتی هستند.

 

مطالعه کنید: نمایشگاه شگفت انگیز هری پاتر

 

اگرچه نمایشگاه ها یک رویداد مشترک هستند ، اما مفهوم یک نمایشگاه بسیار گسترده است و متغیرهای زیادی را در بر می گیرد. نمایشگاه ها شامل یک رویداد فوق العاده بزرگ مانند نمایشگاه عادلانه جهان تا نمایش های انفرادی یک هنرمند کوچک یا نمایش فقط یک مورد است. بعضا افرادی که موارد را در یک نمایشگاه انتخاب می کنند ، بعضاً متصدیان درگیر می شوند. بعضی اوقات نویسندگان و ویراستاران برای نوشتن متن ، برچسب ها و مطالب چاپی مانند کاتالوگ و کتاب مورد نیاز هستند. برای شکل دادن فضای نمایشگاه و شکل دادن به محتوای سرمقاله ممکن است به معماران ، طراحان نمایشگاه ، طراحان گرافیک و سایر طراحان نیاز باشد. برگزاری و برگزاری نمایشگاه ها همچنین به برنامه ریزی ، مدیریت و لجستیک رویداد مؤثر نیاز دارد.

فهرست

1 تاریخچه

2 نمایشگاه هنری

3 نمایشگاه تفسیری

4 نمایشگاه تجاری

5 نمایشگاه دیجیتالی

6 همچنین ببینید

7 مرجع

8 پیوند خارجی

تاریخ

سالن پاریس سال 1787 که در لوور برگزار شد

این نمایشگاه در قرن نوزدهم به طور کامل به نمایش در آمد ، اما پیش از این نمایشگاه های موقت مختلفی برگزار شده بود ، به ویژه نمایش های منظم از هنرهای عمدتا جدید در شهرهای بزرگ. سالن پاریس Académie des Beaux-Arts مشهورترین اینها بود ، از آغاز سال 1667 ، و از سال 1737 برای عموم آزاد بود. تا اواسط قرن 18th این و معادلهای آن در سایر کشورها برای توسعه و نگهداری از اهمیت حیاتی برخوردار بودند. شهرت هنرمندان معاصر. در لندن نمایشگاه تابستانی آکادمی رویال سالانه از سال 1769 برگزار می شود ، و موسسه بریتانیا نمایشگاه های موقت را از سال 1805 تا 1867 ، به طور معمول دو بار در سال ، با یکی از نقاشی های جدید انگلیس و یکی از وام های استادان قدیمی از مجموعه سلطنتی و مجموعه های اشرافی از خانه های کشور انگلیسی.

در اواسط قرن نوزدهم بسیاری از موزه های جدید ملی اروپا برپا شده اند و برگزاری نمایشگاه هایی از مجموعه های خود ، یا مجموعه های وام گرفته شده ، یا ترکیبی از اشیاء از هر دو منبع ، که امروزه ترکیبی معمولی است. "وقایع نمایشگاهی موقت در موزه بریتانیا" به سال 1838 بر می گردد.

نمایشگاه نمایشگاه جهانی "نمایشگاه جهانی" یا "نمایشگاه جهانی" با نمایشگاه بزرگ سال 1851 در لندن آغاز شد. این فقط هر چند سال برگزار می شود ، اخیراً در سال 2015 در میلان و 2017 در آستانه قزاقستان. برج ایفل در پاریس برای نمایشگاه جهان بینی (1889) ساخته شد و به عنوان یک قوس ورودی خدمت کرد.

نمایشگاههای مدرن ممکن است به حفظ ، آموزش و تظاهرات مربوط باشد ، نمایشگاههای اولیه برای جلب علاقه و کنجکاوی عمومی طراحی شده اند. پیش از پذیرش گسترده عکاسی ، نمایشگاه یک موضوع واحد می توانست جمعیت زیادی را به خود جلب کند. بازدید کنندگان حتی ممکن است با نشانگان استندالال بر طرف شوند ، احساس سرگیجه یا احساس تحریک شدید از یک نمایشگاه می کنند. امروزه ، هنوز هم بین طراحی نمایشگاه ها برای اهداف آموزشی یا به منظور جذب و سرگرمی مخاطبان ، به عنوان یک جاذبه گردشگری ، تنشی وجود دارد.

 

منبع: ویکی پدیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی