بلاگ

  • ۰
  • ۰

اولین زبان شما سخت ترین زبان خارجی است که شما یاد خواهید گرفت. هنگامی که شما می دانید چگونه یک زبان را یاد بگیرید پیشرفت مداوم آسان تر می شود.

به عنوان یک مبتدی که به یادگیری ایتالیایی می پردازد، برخی از اشتباهات رایج وجود دارد که باید آن ها را مورد توجه قرار دهید. اگر هدف شما یادگیری ایتالیایی و سریع و کارآمد هرچه ممکن است است، این نکات به شما کمک می کند تا از برخی از اشتباهات رایج که بسیاری از زبان آموزان جدید مرتکب می شوند جلوگیری کنید و بتوانید در دوره های مناسب https://dialolanguage.com/italian-course/ شرکت کنید.

اگر هدف شما یادگیری زبان ایتالیایی و سریع و کارآمد در حد امکان است، این نکات به شما کمک می کند تا از برخی از رایج ترین اشتباهاتی که بسیاری از زبان آموزان جدید مرتکب می شوند جلوگیری کنید. ترجمه نکنید، اگر به زبان ایتالیایی در حال خواندن یا گوش دادن هستید، در برابر اصرار ترجمه در ذهن خود مقاومت کنید و این جمله را به انگلیسی به خودتان بگویید.

برخی از مردم می گویند شما می دانید وقتی شروع به رویایی کردن در آن کردید زبانی آموخته اید و این همان تعریف ترجمه نیست. ترجمه مهارت مهمی است که بعد از تسلط به یک زبان خارجی می توانید توسعه دهید، اما در طی فرایند یادگیری زبان فقط شما را عقب نگه می دارد و منجر به سردرگمی می شود.

هدف شما باید این باشد که به کلمات ایتالیایی به عنوان کلمات فکر کنید نه به عنوان کد برای رمزگشایی. از لیست های واژگان تصادفی ایتالیایی یادآوری نکنید. یادآوری بی هدف از لیست های لغات بیهوده است، به خصوص که آن ها به لیست کلمات مبهم هستند که غالبا برای شما ربطی ندارند. من همیشه به یاد می آورم لیستی از قسمت های کتاب درسی ایتالیایی خود را به خاطر بسپارم و از خودم می پرسم چه وقت می توانم از این کلمات استفاده کنم.

با پیشرفت ایتالیایی شما، این احتمال وجود دارد که بتوانید حدس و گمان خود را در مورد معنی کلمات از متن آن ها حدس بزنید و اگر واقعا گیر کرده اید همیشه می توانید سوال بپرسید. بنابراین لیست واژگان تصادفی را به خاطر بسپارید و در عوض بر انتخاب کلماتی که به احتمال زیاد در مکالمات واقعی استفاده می کنید تمرکز کنید. به این ترتیب کلمات مفیدتری را با روش ارگانیک یاد خواهید گرفت.

از اشتباه کردن نترسید. ترس از اشتباه کردن یکی از بزرگترین دشمنان شما به عنوان زبان آموز است. در ابتدا صحبت کردن با یک زبان جدید می تواند ارعاب کننده باشد، اما تلاش بهتر و شکست بهتر از این نیست که اصلا امتحان کنید. در اکثر شرایط مردم حتی اگر برخی از اشتباهات جزئی را مرتکب شوید شما را درک خواهند کرد.

و اگر آن ها شما را نفهمند سؤالهایی شفاف می کنند که گفتگو را گسترش می دهد و برای شما عالی است. بعضی اوقات آن ها حتی به اندازه کافی مهربان هستند تا اشتباهی را که مرتکب شده اید توضیح دهند و به شما نشان می دهند که چگونه می توانید در آینده از آن جلوگیری کنید. وقتی صحبت از بهبود زبان ایتالیایی صحبت می شود، دو حرف قدیمی واقعا به صدا در می آیند تمرین کاملا عالی می شود و اگر در ابتدا موفق نمی شوید دوباره امتحان کنید.

بر زبان تمرکز کنید نه بر منابع یکی از مواردی که فراگیران جدید بیشترین وقت خود را برای تلف کردن ندارند تلاش برای یافتن منبع عالی برای یادگیری است. اشتباه نکنید، پیدا کردن مطالب مناسب بخش مهمی از یادگیری شما است اما اگر می خواهید پیشرفت کنید باید زبان را متمرکز کنید.

روش های بی شماری برای یادگیری وجود دارد. مهم نیست که در کجا زندگی می کنید. بنابراین در ابتدا کمی وقت بگذارید تا کلاسی را که دوست دارید پیدا کنید و از استفاده لذت ببرید، سپس تازه کار را شروع کنید. تمرکز خود را بر یادگیری زبان بجای اینکه همیشه به دنبال منبع عالی باشید هیچ راه حل یک اندازه متناسب با همه وجود ندارد. مهم نیست که از چه مواد آموزشی ایتالیایی استفاده می کنید باید زمان و تلاش خود را برای تمرین انجام دهید و این چیزی است که بیشترین تفاوت را به تسلط شما در ایتالیایی خواهد کرد.

تسلیم نشوید پس از مدتی یادگیری ایتالیایی ممکن است احساس کنید که قبل از اینکه واقعاً مسلط شوید شروع به مرتفع کردن سطح فلات در سطح متوسط می کنید. ضروری است که در این مرحله تسلیم نشوید. من این احساس سطح بندی را به هر زبانی که آموخته ام تجربه کرده ام، اما در هر مورد فقط وقتی احساس می کردم هرگز به تسلط آن نمی شوم پیشرفت های اساسی داشته ام. این فقط بخشی از روند است از ایتالیایی خود دست نکشید وقتی به یک فلات برخورد کردید این یک علامت است که تقریبا در آنجا هستید.

  • ۹۸/۰۸/۲۰
  • ایران سرای من

کاهش یادگیری زبان ایتالیایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی