بلاگ

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اولین زبان شما سخت ترین زبان خارجی است که شما یاد خواهید گرفت. هنگامی که شما می دانید چگونه یک زبان را یاد بگیرید پیشرفت مداوم آسان تر می شود.

به عنوان یک مبتدی که به یادگیری ایتالیایی می پردازد، برخی از اشتباهات رایج وجود دارد که باید آن ها را مورد توجه قرار دهید. اگر هدف شما یادگیری ایتالیایی و سریع و کارآمد هرچه ممکن است است، این نکات به شما کمک می کند تا از برخی از اشتباهات رایج که بسیاری از زبان آموزان جدید مرتکب می شوند جلوگیری کنید و بتوانید در دوره های مناسب https://dialolanguage.com/italian-course/ شرکت کنید.

اگر هدف شما یادگیری زبان ایتالیایی و سریع و کارآمد در حد امکان است، این نکات به شما کمک می کند تا از برخی از رایج ترین اشتباهاتی که بسیاری از زبان آموزان جدید مرتکب می شوند جلوگیری کنید. ترجمه نکنید، اگر به زبان ایتالیایی در حال خواندن یا گوش دادن هستید، در برابر اصرار ترجمه در ذهن خود مقاومت کنید و این جمله را به انگلیسی به خودتان بگویید.

برخی از مردم می گویند شما می دانید وقتی شروع به رویایی کردن در آن کردید زبانی آموخته اید و این همان تعریف ترجمه نیست. ترجمه مهارت مهمی است که بعد از تسلط به یک زبان خارجی می توانید توسعه دهید، اما در طی فرایند یادگیری زبان فقط شما را عقب نگه می دارد و منجر به سردرگمی می شود.

هدف شما باید این باشد که به کلمات ایتالیایی به عنوان کلمات فکر کنید نه به عنوان کد برای رمزگشایی. از لیست های واژگان تصادفی ایتالیایی یادآوری نکنید. یادآوری بی هدف از لیست های لغات بیهوده است، به خصوص که آن ها به لیست کلمات مبهم هستند که غالبا برای شما ربطی ندارند. من همیشه به یاد می آورم لیستی از قسمت های کتاب درسی ایتالیایی خود را به خاطر بسپارم و از خودم می پرسم چه وقت می توانم از این کلمات استفاده کنم.

با پیشرفت ایتالیایی شما، این احتمال وجود دارد که بتوانید حدس و گمان خود را در مورد معنی کلمات از متن آن ها حدس بزنید و اگر واقعا گیر کرده اید همیشه می توانید سوال بپرسید. بنابراین لیست واژگان تصادفی را به خاطر بسپارید و در عوض بر انتخاب کلماتی که به احتمال زیاد در مکالمات واقعی استفاده می کنید تمرکز کنید. به این ترتیب کلمات مفیدتری را با روش ارگانیک یاد خواهید گرفت.

از اشتباه کردن نترسید. ترس از اشتباه کردن یکی از بزرگترین دشمنان شما به عنوان زبان آموز است. در ابتدا صحبت کردن با یک زبان جدید می تواند ارعاب کننده باشد، اما تلاش بهتر و شکست بهتر از این نیست که اصلا امتحان کنید. در اکثر شرایط مردم حتی اگر برخی از اشتباهات جزئی را مرتکب شوید شما را درک خواهند کرد.

و اگر آن ها شما را نفهمند سؤالهایی شفاف می کنند که گفتگو را گسترش می دهد و برای شما عالی است. بعضی اوقات آن ها حتی به اندازه کافی مهربان هستند تا اشتباهی را که مرتکب شده اید توضیح دهند و به شما نشان می دهند که چگونه می توانید در آینده از آن جلوگیری کنید. وقتی صحبت از بهبود زبان ایتالیایی صحبت می شود، دو حرف قدیمی واقعا به صدا در می آیند تمرین کاملا عالی می شود و اگر در ابتدا موفق نمی شوید دوباره امتحان کنید.

بر زبان تمرکز کنید نه بر منابع یکی از مواردی که فراگیران جدید بیشترین وقت خود را برای تلف کردن ندارند تلاش برای یافتن منبع عالی برای یادگیری است. اشتباه نکنید، پیدا کردن مطالب مناسب بخش مهمی از یادگیری شما است اما اگر می خواهید پیشرفت کنید باید زبان را متمرکز کنید.

روش های بی شماری برای یادگیری وجود دارد. مهم نیست که در کجا زندگی می کنید. بنابراین در ابتدا کمی وقت بگذارید تا کلاسی را که دوست دارید پیدا کنید و از استفاده لذت ببرید، سپس تازه کار را شروع کنید. تمرکز خود را بر یادگیری زبان بجای اینکه همیشه به دنبال منبع عالی باشید هیچ راه حل یک اندازه متناسب با همه وجود ندارد. مهم نیست که از چه مواد آموزشی ایتالیایی استفاده می کنید باید زمان و تلاش خود را برای تمرین انجام دهید و این چیزی است که بیشترین تفاوت را به تسلط شما در ایتالیایی خواهد کرد.

تسلیم نشوید پس از مدتی یادگیری ایتالیایی ممکن است احساس کنید که قبل از اینکه واقعاً مسلط شوید شروع به مرتفع کردن سطح فلات در سطح متوسط می کنید. ضروری است که در این مرحله تسلیم نشوید. من این احساس سطح بندی را به هر زبانی که آموخته ام تجربه کرده ام، اما در هر مورد فقط وقتی احساس می کردم هرگز به تسلط آن نمی شوم پیشرفت های اساسی داشته ام. این فقط بخشی از روند است از ایتالیایی خود دست نکشید وقتی به یک فلات برخورد کردید این یک علامت است که تقریبا در آنجا هستید.

  • ایران سرای من
  • ۰
  • ۰

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد

  • ایران سرای من
  • ۰
  • ۰

ژنگ کایزی (لی ییفنگ) نمی تواند از دوست دختر همسایه خود پشتیبانی مالی کند یا برای مراقبت از بیمارستان مادرش هزینه کند. بعد از اینکه طرح های درآمدزایی او خراب شد ، او مجبور می شود در یک بازی خطرناک Rock، Paper، Scissors روی یک باند لوکس که توسط اندرسون شیطانی (مایکل داگلاس) اداره می شود ، شرکت کند. برنده شدن بدهی های کایزی است. از دست دادن فکر کردن در مورد لخت نیست.

در حال حاضر به عنوان Kaiji: The Ultimate Gambler ، سریال مانگا Nobuyuki Fukumoto فیلم Ultimate Survivor Kaiji فیلم برداری شده است که با افزایش هان یان ، فیلمساز چینی ، هر بشکه داده می شود. دنیای حیوانات یک واقعه دیوانه وار از عملکرد تلنگر چشم نواز ، داستان قمار پرتنش و داستان احساسات غم انگیز خانواده است که همه از طریق تصاویری بیش از حد جنبشی گفته شده است. این اغراق آمیز ، جدا شده و رنج از داستانهای داستان پردازی رنج می برد ، اما آنقدر اختراع فیلم سازی وجود دارد و حواشی انرژی مغذی را به همراه دارد و باعث می شود تا کاملاً لذت بخش باشد و بتواند هان را در یک حرکت مستقیم به یک لمس یک ادم ساده و گنگ تبدیل کند. لیست کوتاه


پس از درگذشت پدرش که دچار سانحه شد ، ژنگ کایزی (لی) یک کارگر سرگرمی سرگرمی است که نمی تواند قبض های پزشکی مادر بیمار خود را پرداخت کند و معتقد است که اوضاع وخیم مالی وی به این معنی است که او نمی تواند دوست دختر دوست داشتنی را فراهم کند (ژو دونگیو) . به دنبال پول آسان ، او به یک طرح سریع و ثروتمند که توسط کودک کودکی لی جون (کائو بینگکون) پیشنهاد شده است ، می پردازد و این به معنای تحقق کارها به خانه خانواده او است. هنگامی که معلوم شد که لی جون به یک سازمان سایه دار که توسط آندرسون مقدم است بدهی است (داگلاس که به مدت 12 دقیقه از زمان نمایش صفحه خود به استاد عروسکی خوب می دهد) ، به کایزی راهی ارائه می شود که در نسخه بازی های کارت ، راک ، کاغذ ، قیچی اتفاق می افتد. بر روی یک کشتی دریایی به نام Destiny (سرنوشت) قرار دارد. از دست دادن به معنای تبدیل شدن به موش آزمایشگاه در آزمایشهای پزشکی غیرقابل توصیف است. دانلود فیلم ایرانی حلال

بعد از ایجاد اوقات فراغت مرز و باری که مخمصه Kaisi را ایجاد نمی کند ، فیلم واقعاً شروع می کند ، زیرا او مجبور به مذاکره با بازی های سطح بالا شد و از بیعت سایر بازیکنان و استراتژی های پیروزی پی برد. راک ، کاغذ ، قیچی به سختی مانند پوکر در کازینو رویال به نظر می رسد اما این نسخه پیچیده به طرز شگفت انگیزی چنگ می زند. به طور اتفاقی دور می شود که پدر فقید کایسی معلم ریاضیات بود و خودش را می فهمید که کلیه کارتهای کارتونی مانند راشل رایلی ، مادیان را کشف می کند.

زیرا ، از نظر سبکشناختی ، رویکرد هان یک وام گیر زیبایی شناختی از جادوگران مانگا ، بازی های ویدئویی و تقریباً هرگونه اقدام عملی ایالات متحده در طی 20 سال گذشته است (او یک ین خاص برای زگوم های تصادف ادگار رایت و مونتاژ مادربزرگ دارد). کایسی پس از یک کودک آسیب زا ، پروازهای خیالی را پشت سر می گذارد ، خواه یک تعقیب و گریز قلبی متوقف شده از قلب و یا توهم در جایی که او خود را به عنوان یک دلقک هوشیار تصور می کند ، با تهدیدات IT's Pennywise و بریو Deadpool ، هیولا را روی نقاشی های دیواری تصور می کند. قطار سوار شده. هان تیرانداز فوق العاده ای است. اگر او به نوشتن مداوم و کنترل بیشتری دست یابد ، می تواند نیرویی باشد که باید با آن حساب شود.

  • ایران سرای من
  • ۰
  • ۰

طبیعتا در چنین حالتی محتوای تمامی این وبسایت ها در کل با یکدیگر یکسان است و در نتیجه رقابت اصلی این وبسایت ها به بحث سئو آف پیج و سئو تکنیکال می رسد که کار را بسیار سخت و هزینه بر می کند. فرض کنید که شما در زمینه فروش محصولات خانگی فعالیت دارید.

صفحه نتایج موتور جستجو گوگل به تنهایی قادر است قبل از اینکه کاربران روی نتایج شما کلیک کنند، اطلاعاتی را برای یادگیری، مقایسه و مشارکت مصرف‌کنندگان درباره کسب‌وکار شما بدهد. نکته شگفت انگیز این است که سایت های فروشگاهی از این مسئله می توانند نهایت استفاده را بکنند.

بدون تولید محتوا مناسب و دریافت لینک مناسب شما در صفحه اول و رتبه های برتر جای نخواهید گرفت این را می توانید با آنالیز کردن وب سایت های برتر در زمینه کاری خود مشاهده کنید فاکتور دریافت بکلینک یک فاکتور بسیار حساس می باشد اگر به درستی انجام نگیرد قطعا می تواند منجر به پنالتی وب سایت شما و حذف آن از موتور جستجوگر گوگل شود و برعکس اگر به درستی ایجاد شود قطعا می تواند برای شما رتبه های برتر را به ارمغان بیاورد سعی کنید در هنگام ایجاد بک لینک از روش طبیعی استفاده کنید مثلا مقاله های مناسب ایجاد نمایید و لینک وب سایت خود را در داخل آن قرار دهید اگر محتوای ایجاد شده جذاب باشد قطعا توسط افراد می تواند کپی شود و در وب سایتشان قرار بگیرد و اگر لینک وب سایت شما را در محتوای کپی شده قرار دهند یا اشاره به منبع کنند که وب سایت شما می باشد ، می تواند یک روش مناسب برای بکلینک باشد. قابلیت اصلاح کلمات کلیدی برای کاهش هزینه ها و مدیریت کامل کلماتی که نمیخواهید با آنها نشان داده شوید.

قطعاَ این سایت ها اعتبار دامنه بالایی داشته و پیشی گرفتن از آن ها کار آسوده ای نیست. حرفه ای ها بخوانند : یکی از عوامل بسیار موثر در سرعت بارگذاری سایت شما، استفاده از هاست مناسب است و توصیه من به شما استفاده از خدمات ایران سرور می باشد.

دقیقا همین موضوع، تاثیر تگ تایتل را در آوردن سایت به صفحه اول گوگل نشان می دهد. دسته از سایت ها بهترین کتاب ها را تولید کرده و برای آنها بک لینک های بسیار با ارزشی را بوجود آورده است. اندازه مناسب یعنی در حدود ۳۰ تا ۶۵ کاراکتر (توجه کنید که معمولا اگر تگ تایتل شما بیشتر از این مقدار باشد، ممکن است در نتایج جستجو به صورت ناقص نمایش داده شود که وجهه خوبی ندارد و احتمالا نرخ کلیک شما را کاهش می دهد. به عکس زیر توجه کنید.

تولید محتوا در مورد یک موضوع یا تاپیک، تمام ماجرا نیست. شما باید محتوای خود را به گونه‌ای سازمان‌دهی کنید که برای خزنده‌های گوگل و سایر موتورهای جستجو معنا داشته باشند و شما را به عنوان یک منبع معتبر در مورد آن موضوع در نظر بگیرند.

شما در این متن فرصت دارید تخصصتان را به مشتری نشان دهید و چرا اینکار را نکنید؟ در مقاله های قبلی در این مورد که چقدر حرفه ای بودن و تخصص داشتن شما در کار به رشد شما کمک میکند صحبت کردیم پس تا می توانید محتوای ناب و خالص برای رپورتاژ تان تولید کنید. اگر احساس می کنید که توانایی لازم برای تولید محتوا مناسب برای رپورتاژ را ندارید این کار را به متخصصین تولید محتوا بسپارید. رپورتاژ ۴ خبری دائمی و با کیفیت نتایج تیم رنو در گرندپری ژاپن ۲۰۱۹ مردود اعلام شد نکته اول اینکه سایت های خبری معتبر و پربازدید را برای انتشار رپرتاژ آگهی انتخاب کنید . متن لینک ها را با توجه به کلمات کلیدی شما بهینه سازی می‌کنیم.

آیا این گفته که “هر رسانه ای یک رسانه خوب است” واقعیت دارد؟ اگر یک کار رسانه ای مانند یک ارکستر سمفونیک به صورت منظم و با دقت فراوان ارائه شود نتیجه نهایی و اشکالات آن زمانی آشکار می شود که یک برند تجاری بتواند با استفاده از اخبار تولید شده یا همان رپورتاژ خبری بر دیگر رقبا چیره شده و بازارهای هدف را در دست گیرد.


رپورتاژ ۳ خبری دائمی و با کیفیت ۸ رویکرد اوبونتو که باعث تغییر و بهبود لینوکس شدند نکته مهم اینکه زمانی که یک خبرگزاری معتبر و محبوب در مورد خدمات شما یک خبر منتشر میکند ، اعتبار بسیار بالایی برای شرکت شما ایجاد میشود و کابران برای ارتباط با برند شما مشتاق میشوند .

نکات لازم برای بهینه سازی متن برای کلمات کلیدی مورد هدف را به شما خواهیم گفت. دلیل اینکه رپورتاژ خبری تاثیر بسیاری دارد این است که یک تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان اعتماد زیادی به آن دارد و آن را با علاقه دنبال می کنند.

گروههای ایمیل (مانند گروه های یاهو) و هر گونه بانک اطلاعات ایمیل ها و شیوه های جذب ایمیل کاربران یا ارسال ایمیل به صورت انبوه شما میتوانید با کلیک بر اینجا، درباره ریپورتاژ در ویکی پدیا اطلاعات بیشتری کسب نمایید. از این که به تبلیغ کردن در سایت کالنجی علاقه مندید بسیار خوشحالیم !

سایت ممن درباره انجام خدمات تاسیسات خانگی میباشد شما چه پیشنهاد میدهید ورود به اینستاگرام از طریق شماره تلفن، ایمیل و یوزرنیم و یا بدون آنها

مجله اینترنتی ایران فان - مجله اینترنتی ایران فان تمامی مطالب سرگرمی ، سلامتی ، بازی ، تکنولوژی بصورت روزانه در سایت آپدیت میشوند محرمانگی : مجله اینترنتی ایران فان جز با دریافت دستور از ساماندهی و.. اطلاعات تبلیغ دهنده را ارائه نخواهد کرد.

در تسمینو شما قادر هستید تاریخ انتشار مقاله مربوط به هر رسانه را بصورت دلخواه با توجه به استراتژی های خود انتخاب کنید.

مطلبی که به عنوان رپورتاژ آگهی تهیه میکنید را نباید در سایت خودتان یا سایت دیگری منتشر کنید. فقط برای سایت آگهی دهنده تهیه کنید. در این مطلب ریپورتاژ اگهی رو به گونه ای توضیح دادین که انگار آگهی کردن یک ریپورتاژ مقوله ای جدا از سایر روش های لینک سازی است!! در حالی که هر متن لینک دار لینکی است که درباره صفحه ای صحبت شده که ممکنه با توجه به جایگاه لینک اهمیت و اسم های مختلفی بگیره.

خرید رپورتاژ آگهی به شما اجازه میدهد یک صفحه در سایت آگهی دهنده ایجاد کنید و این صفحه باید از نظر محتوایی در سطح بسیار بالایی باشد.

اینکار برای لینک سازی انجام میشود و یا برای معرفی محصول و تبلیغات. اگر برای تبلیغات باشد معمولا سایت هایی را هدف قرار میدهیم که بازدیدکننده بیشتری دارند ولی اگر با هدف سئو باشد سایت هایی را هدف گذاری میکنیم که از نظر محتوایی به سایت ما نزدیک هستند و اعتبار دامنه بالایی دارند. این مورد برای سایت های فروشگاهی و شرکتی تفاوتی نمیکند. خرید رپورتاژ زمانی برای شما کارآمد است که در کلمه کلیدی هدف خود جایگاه مناسبی کسب کرده باشید و حداقل در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید.
منبع این نوشته:

خرید رپورتاژ دائمی

  • ایران سرای من
  • ۰
  • ۰

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده استدر ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود نداردجدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده استدر کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستندجدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده استاز این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده استهمین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شدپس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنیدبا این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنیدبا کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده استاگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده استبا رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده استبه محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شوددر کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورددر این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهدهر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده استهمچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کندیعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بودتمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهیداما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.

  • ایران سرای من